جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
خراسان شمالی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: مدیران میانی باید بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد، اظهار داشت: ملاک دولت چهاردهم در انتخاب مدیران میانی باید براساس شایستگی‌های فردی و به دور از هر گونه نگاه جناحی باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کابینه دولت چهاردهم، افزود: ایشان ۱۲ توصیه برای دولت داشتند، یکی از آنان دقت در انتخاب مدیران میانی بود و تاکید کردند که مدیران متعهد، وفادار و متخصص انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید فعالیت‌های افراد بررسی شود، افرادی که توانایی و تعهد و تخصص دارند در فعالیت بمانند و افراد فاقد شایستگی جا به جا شوند.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از توصیه‌های رهبری، استفاده از توان کارشناسان و مشاوران است، ایشان فرمودند که کارشناسان، باید افرادی متدین، اهل شناخت و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی‌های کشور باشند تا از ظرفیت جوانان متدین و متخصص بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: همچنین معظم له فرمودند که دولت چهاردهم، همچون دولت شهید رییسی باید در میان مردم باشد نباید تکیه صرف به گزارش‌ها داشته باشد، گاهی برخی زیبا گزارش می‌دهند و مدیران عالی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، یادآور شد: باید تلاش کنیم عزاداری‌ها را در شءن این امام همام انجام دهیم، البته ستاد استقبال از زائران در استان اقدامات خوبی انجام داده و موکب‌های مختلفی در شهرهای مختلف راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: این فرهنگ باید در جامعه رواج یابد و محبت‌ها در میان شیعیان بیشتر شود، این از حب امام حسین(ع) است که ما و مردم عراق در کنار هم قرار گرفتیم و حب اهل بیت(ع) بود که دل‌ها را به هم نزدیک کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن(ع)، خاطرنشان کرد: شجاعتی که امام حسن(ع) برای برقراری صلح با معاویه انجام داد، کمتر از شجاعت امام حسین(ع) در مبارزه با دشمن نبود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha